Dostosowujemy się do procedur i wytycznych klienta, a ze swojej strony jesteśmy przygotowani zarówno od strony formalno-prawnej, proceduralnej, jak i technicznej (firewall, VPN, zapasowe łącza, szyfrowanie, polityka bezpieczeństwa IT) do współpracy nawet z najbardziej wymagającymi klientami, takimi jak banki czy instytucje publiczne.
90% naszych zleceń jest to współpraca długoterminowa, jednak zdarzają się sytuacje, w których nasi specjaliści są jedynie doraźnym, nawet kilkudniowym, wsparciem, zwłaszcza w przypadku konsultacji czy naprawy błędów lub rozwiązywania problemów.
Pomoc zdalna polega na zdalnym rozwiązaniu problemu za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania. Dzięki tej usłudze, nie ma konieczności wzywania informatyka na miejsce, informatyk za pośrednictwem swojego komputera włącza się zdalnie na pulpit komputera Klienta i rozwiązuje problem. W takiej stytuacji usługa może być wykonana szybciej i taniej. Z naszego doświadczenia wynika, że większość codziennych problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem można rozwiązać za pośrednictwem tej właśnie usługi. Warunkiem koniecznym do wykonania zdalnej interwencji jest dostęp do internetu po stronie Klienta.
Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na optymalizację kosztów w firmie poprzez zapewnienie odpowiedniego wsparcia pracownikom, bez konieczności tworzenia własnego działu IT. W ramach współpracy z ITRS sp z o.o., Klient nie musi martwić min. o: tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej; zarządzanie urządzeniami sieciowymi; utrzymwanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu); zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa); zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian; rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów); instalację nowych komputerów w firmie; usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych i wiele innych rzeczy
Do głównych usług serwowanych przez ITRS sp. z o.o. należą: - outsourcing IT - wdrożenia i implementacje systemów biznesowych - audyty środowiska IT - opracowanie optymalizacji środowiska IT - zarządzanie infrastrukturą informatyczną i systemami bezpieczeństwa - utrzymanie i rozwój istniejącej infrastruktury IT
CAŁOŚCIOWE - Polega na jednorazowym zastąpieniu istniejącej infrastruktury IT nową. Zastosowanie takiego podejścia pozwala w bardzo krótkim czasie przeprowadzić wdrożenie nowego środowiska informatycznego. CZĘŚCIOWE - Wdrożenie nowej infrastruktury IT odbywa się etapami: stare elementy środowiska są stopniowo zastępowane nowymi. Podejście zalecane dla większych i bardziej złożonych środowisk informatycznych. RÓWNOLEGŁE - Pozwala na nieprzerwane funkcjonowanie firmy. Wdrożenie polega na integrowaniu nowych elementów z istniejącym środowiskiem. W późniejszym etapie stare elementy są stopniowo wycofywane.